25 April

Vakna jävligt tidigt idag först av att mamma ringde, sen att pappa kom förbi -.-' 
Men visste ju att han skulle komma skapligt fast en då somna ju typ om när jag snackat med mamma :P 
Idag blir det att städa lite, skiter i om jag inte riktigt har den energin och orkar måste dammsuga och damma lite
för det är sjukt dammigt och det ska en då göras någon gång :) 

Sen blir det nog att gå en liten promenad i fina vädret, njuta lite nu när solen äntligen är framme ^^ 
Apoteket skulle va ett alternativ att gå till för att köpa ögondroppar. 
Har märkt att mina ögon blir väldigt torra lätt just nu så kan va skönt att ha hemma.
På tal om annat så fyller jag imorgon :D
eftersom det inte blev någon kryssning för min del så
brorsan och Nikki skulle ha firat mig lite med att laga god mat men eftersom både jag och David är sjuka så blir det nog inget med de tyvärr :/  blir väl att sitta i sin ensamhet här 
förutom att jag ska en sväng till mammas jobb, så en kram av mami är ju bättre än inget :D

Så klockan är halv nie och nu ska här städas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0