26 April

Vakna av att min mage va jätte tom så fixa lite frukost
och satte på en film på datorn.  Det blev självklart en disney klassiker Aristocats ^^ 
sen kollade jag facebook hur många som kommit ihåg min födelsedag, fast nae det står ju vem som fyller år så kollade bara hur många som hade skrivit en liten kommentar x)  Där emot har jag bara fått två sms en så länge men det kanske kommer fler under dagen :)

Nu blir det att gå upp ur sängen och hitta något skönt att ha på sig idag. 
Ville ha solsken som igår men verkar som att det kommer regna -.-'

Händer inte allt för mycket idag mer än att hämta lite grejer hos mamma på hennes jobb 
och sen hem till brorsan en sväng :)
Ikväll får man mysa ner sig till bra filmer/serier och bara va helt ensam i lägenheten ..  äsch skulle inte orka så mycket en då på grund av att jag inte är helt frisk och väldigt seg eftersom jag inte fått i mig så mycket mat.
Har ju inte kunnat käka riktigt, mått så äckligt illa flera dagar :/  

Kan inte fatta att det är månaden april eftersom att det är inte ens i närheten så varmt och skönt som förra året. Då låg man och sola och bara njöt av värmen :)
Nu där emot får man antingen krypa ner under täcket och ha elementet på eller försöka njuta av dom dagarna då faktiskt solen visar sig.  Det gör man som man själv vill ^^  

Men GRATTIS TILL MIG SOM FYLLER 22 ÅR IDAG!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0