29 April

Fredag -
Tog det lugnt och käka lite innan jag tog buss till skägget för att träffa mamma en sväng :) 
Sen blev det en sväng på stan ( farligt xD ) men det blev en skinnväst, linne, bh, keps och örhängen.
Komma hem tomhänt går ju men det är ju inte alls lika kul som att ha med sig nya snygga prylar och kläder :P 

Fick ett sms av brorsan där det stod att jag va bjuden på middag och film/spel kväll hemma hos han och Nikki och att födelsedagsbarnet fick välja film haha ^^
Det blev tacos och Spirit (Y) hoppade över spelandet för det gör jag ju varje gång jag är hundvakt där xD
Dessutom så hade jag inte sett Spirit som dom flesta tycker är jätte bra och en del gråter till den. 
Jag tycker den va jätte fin och Bryan Adams sjunger alla låtar! den rösten är sjuk och jag som är så känslig och verkligen älskar animerat/disney och sådant där så självklart tjöt ja ... men ni som inte sett den SE DEN 
tro mig jag är ingen häst älskare men jag tyckte den va så jävla bra!! 


Brukar aldrig ta bilder så här men bara för att ja gillar min nya keps så gjorde jag de(; 
och ja badrummet är det enda stället jag har spegel på så hade inget val direkt xd


Lördag -
Morfar fyllde ju dagen efter mig men han blev firad igår. 
Jag och mamma åkte dit innan alla andra kom för att fixa lite och så. 
Sen blev det fika när alla andra dykt upp plus dom som bor på den avdelningen :) 
Tårta mumsa väl alla i sig förutom jag som aldrig direkt har varit så förtjust i det och min mage reagerar ju på en del mjölkprodukter så det blev kakor för min del. 

Trevligt blev det och morfar verkade väldigt nöjd med sin födelsedag :) 
så det va riktigt kul att se. 


Jag gick lite tidigare för att jag skulle ner till stan en sväng för att träffa en efterlängtande person. 
Mer säger jag inte haha hemlig som jag kan va ibland :P

Sen i alla fall gick jag till David och Nikki, kollade på Göta kanal 3 och den sög kan jag säga direkt till er som inte sett de och alla andra. Väldigt besviken blev man men vilken tur att vi såg den hemma på tv än på bio när den gick för då hade man ju slösat massor med onödiga pengar på en dålig film x)
lite efter elva tog jag bussen hem och kröp ner i sängen.
Idag händer det inte mer än kanske en skön promenad och sen bara va hemma.
Imorgon ringer alarmet igen och då är det jobb som gäller igen. 

såg Svanprinsessan förut och upptäckte att det finns en 2a och en 3a :O 
frågan är om man ska se dom me eller om man förstör 1an då 
för så brukar det ju va.. Kolla bara Titanic den är helt underbar och sen kollar man lite på trailern av 2an snacka om att förstöra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0