11 April

Har jobbat på som vanligt, det går rätt bra 
och för att oftast vara själv så är jag nöjd med det jag får gjort om dagarna ^^
för det mesta ska man ju hinna med allt, men ibland så är det så pass mycket och då hinner man inte.
Gör man så gott man kan varje gång så
men visst stressigt kan det vara för det mesta men det går bara man tänker positivt och hellre ha massor att göra än ingenting på alla timmar man är där. 

Igår fick jag skjuts av Kalle hem :) så blev det en sväng till Skänninge me för att käka pizza :P
vi båda va hungriga så varför inte ^^ 
Sen blev det fika hos mig och Friends with Benefits (Y) grymt bra film! tyckte Kalle med för den delen
va ju lätt ett plus eftersom han inte direkt är så förtjust i lite romantiska filmer, fast den här är så pass rolig med så va nog mycket därför humorn i filmen. 

Klockan blev typ lite efter tie tror jag när filmen va slut och Kalle drog hem. 
Slocknade direkt, är så trött när jag kommer hem så skulle kunna somna vid halv sju då man är hemma. 
Saken är den att sover jag så pass länge blir jag tröttare och risken finns att man åker på huvudvärk :/ 
så jag försöker i alla fall vara uppe till tie, sen får jag söööva ^^
Nu har jag käkat lite gröt och skrivit ner tider 
som jag kan behöva så småningom längre fram (Y)
Blir nog inte mer än så för ikväll, är redan helt slut och klockan är halv nie -.-' 
men men det är normalt att vara gör trött när man jobbar.
På tal om inget så hoppas jag verkligen på att ballongerna håller längre 
om inte hela dagen imorgon och bättre väder hade ju inte suttit fel :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0