Äckligt kallt ute och inne

Just nu så fryser jag va ja än tar på mig.
Inte så konstigt kanske när det va 12 minus ute imorse :O 
höll på att frysa ihjäl på bara den lilla stunden ja fick vänta på tåget. 

Näst sista dagen idag på ladan
känns bra att komma vidare, iaf på praktik
det är en början :) 

Åkte till Linköping mötte upp Mimmi och gjorde inte ett skit
hade inga pengar med mig. 
Knök fullt va det på tåget hem kan ja lova fy fan 
men varmt blev de alltid något, slapp frysa (Y) 


Imorgon blir det att försöka göra klart tofflorna 
och mitt så kallade prov jag gör. 
Så sista dagen imorgon wooohoooo 
men helt ärligt kommer det kännas lustigt att inte dra dit varje morgon 
men kommer inte sakna det, sy liksom hur kul är det på en skala varje dag ? 
där emot är de tråkigt att "lämna" Christian och Daniel  men dom är glada för min skull så det känns bra
säger hejdå till dom imorgon och ger dom en kram :)

NÄSSPRAY BRA SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0