Alla hjärtans dag

Snacka om att det har snöat 
fy fan fick stå och frysa ihjäl som vanligt på morgonen, sen halt och jävligt att gå från jobbet till station -.-' 
Konstigt nog halka ja inte en enda gång :O  men bara för att jag skrev det så gör ja säkert det imorgon eller iaf någon gång i veckan :P
Fick greja med annat idag
men det gick kanon :) as skönt att slippa sitta hemma och ruttna 
ha ett jobb att gå till (Y) 

Blev tåg som vanligt till Mantorp 
men slapp åka buss idag me ^^ 
Ivansson hämta mig på station, drog en sväng och käka på Max 
efter det åkte bil lite här och där kan man säga x) 
och jag älskart, så grymt kul när det är halt ute och man bara glider fram. 

Sen skjutsa han hem mig
jag hoppa in i duschen och nu ligger jag i sängen och bloggar. 

En as bra alla hjärtans dag måste jag säga 
sällskap, käk och massa häng :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0