...

Ni kanske tänker så här aha en dag varför inte vara hemma hela veckan istället. 
Men jag kände redan igår att ja skulle orka att jobba igen, och förkyld är väl varenda jävel antar ja så inget jag direkt hakar upp mig på att  va hemma för. 

Så imorgon kör jag igen till fyra och sen om ja känner att jag hinner 
ska jag förbi stan och köpa hårfärg innan tåget går.
Har tagit en dusch med den nya pappa köpte idag
en sådan där bra grej man kan välja vad man vill ha (Y) 

Nu ska jag föna håret och ta ur linserna, sen blir det att göra några mackor tills imorgon 
fixa lite vatten och så där att ha med :) 

Så ställa larm innan man somnar ikväll 
och ingen storm ute helt underbart så man kan få lite sömn me ^^
mycket vatten är bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0