:)

Tisdag -
Jobba, åkte bussen med Mimmi :) 
kom hem slängde på mig färg tröjan för att bara slänga i färgen direkt
när Kalle kom (Y) 
Så han hjälpte mig att färga håret, så jag inte skulle missa utväxten någonstans xd

Efter det käkade vi lite mackor och snacka skit ^^ 
senare sen blev det en sväng till Skänninge och träffa Malin, Johan innan man skulle hem och sova. 


Onsdag -
Blev hämtad av Mailn efter jobbet
drog hem till mig och klippte mitt hår ÄNLTIGEN kan jag känna :D
as skönt! sen blev det Mjölby för att träffa Johan där och vänta på Kalle. 

Hoppas på att få träffa bruden snart igen
vi ses allt för sällan tyvärr, men det kan de ju bli ändring på ;p
Kul va det iaf att få umgås igen och snacka om allt och inget <3!


Nu blir det att krypa ner med Sotis
och sova så man orkar upp imorgon me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0