Film efter film efter film

Skiten går inte över :( 
har legat och slappat i sängen framför filmer hela dagen. 
Fick iaf i mig lite mat under dagen. 
Har sett hundtricket, the challenge, juno och what women whants :) 

På tal om potatis så är jag så jävla trött på honungspuffar :O 
ni vet sånt där äckligt sött man käka när man va liten ? 
pappa skrev fel på listan så mamma köpte fel till mig. 
Men kände att någon måste ju käka upp det där. 
Det va helt okej i början men sen nu alltså jag har kommit fram till att det är som att typ käka sockerbitar rakt av 
fattar inte hur jag kan ha stoppat i mig det där och tyckt om det. 

Aja nu är det bara pyttelite kvar i den där påsen så att ja behöver inte ens tänka på att käka mer sånt 
det får någon annan käka upp. 

Får väl se om jag går imorgon 
jag hoppas att det händer något under natten som gör att jag känner mig lite bättre 
så jag kan tänka mig orka hela dagen och inte må dåligt. 
Men det märks imorgon när larmet går. 




Hoppas ni andra har haft en bra helg 
bättre än att ligga hemma och se film efer film kanske ? 
rätt långtråkigt en HEL helg ska ni veta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0