Kan det bli kallare eller ? ?

Va ledig idag så drog till Linköping med Bea <3
hon skulle kolla vinterskor och ville inte dra in själv
rätt förstårligt kan ja känna :P 
skulle ju en då åka dit och utan henne skulle ja me fått gå själv till typ tolv 
för då slutade Mimmi. 

Hon hittade ett par stövlar awesome (Y) 
med sånt där skönt lurvigt i som jag har i mina stövlar ^^
så man inte fryser om fötterna. 

Lite senare sen hörde Mimmi av sig så då blev det BK 
för vi alla va as hungriga xD 
efter det gick Bea till tåget och vi kolla runt lite på stan :) 

När vi tröttnat på att gå runt så blev det fika på Yngves
alltid lika trevligt, fast jag föredrar ju lite mer värme då
skadar ju inte liksom. 

Sen blev det tåget till Mantorp
och vi va AS pissnödiga 
trodde helt seriöst vi skulle dö :O 
Mimmi bara ah så är säkert toan ur funkiton på tåget me 
tror fan att den va de också -.-' 
Så vi satt och gunga fram och tillbaka hahah hela vägen till Mantorp 
det hjälpte faktiskt att göra så än att bara sitta still. 

Hoppa på bussen och bara ville hem fort så in i helvete!!


Nu har jag käkat lite mackor och druckit varm oboy 
slängt i färg i håret och det blev faktiskt svartare 
och de mesta av de röda är borta :)  det går framåt iaf 
ska nog försöka sova snart
är as förkyld, ovanligt nae inte för att vara mig 
är det året om -.-' 
men ibland så är det riktigt snorigt 
och just nu är det de så är rätt seg/trött behöver sova lite så jag orkar dagen imorgon me. 
Ställa larmet och somna senast elva blir as bra (Y)
ny färgat SVART ska det va saaaaja !!!




ibland har man så jävla tråkigt x) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0