Äntligen :D

Fredag -
Jobbade hela dagen, segt att komma igång men det funka. 
Slutade fyra som vanligt, så det blev tåget till Mantorp
mötte upp Kalle på Mantorp pizzeria :) 
Käkade lite innan vi drog vidare till Linköping för att kolla på bio, det blev Hamilton
riktigt bra faktiskt (Y)
Han skjutsade hem mig och jag somna direkt. 

Lördag -
UTGÅNG med Kevin, Elsevar och David (Y)
Först blev man hämtad för att dricka lite hemma hos Elsevar, sen sprang alla till tåget
fort som fan, för vi gick för sent men vi hann iaf ;P
Träffade Corre och Adina på tåget, så snacka lite med dom under resans gång ^^ 
Men iaf det blev Platå och vi drog hem skit tidigt för att David hade ont i fötterna
väldigt irriterande -.-' kan jag känna 

Men va fan kul hade vi :D

Söndag -
Vakna vid typ 10 och ringde om skjuts.
Drog hem och duscha, käka lite  och sov. 

Nu ligger jag halvt död i sängen 
fast brorsan och Nikki har kommit. 
Vi ska väl fika snart så får väl gå upp och klä på mig :P

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer än 
men det är sådant som märks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0