Snorigt värre

Har sovit typ hela dagen 
mår inte alls bra, as förkyld och det känns som febern är på väg 
ska kolla den nu tänkte ja. 
Så typiskt när jag börjar min praktik på måndag :/ 
men jag hoppas verkligen ja blir någolunda bättre tills dess. 

Brorsan skrev idag me om att jag skulle dricka te/honungsvatten 
fast det är as äckligt, men jag håller mig till tet annars spyr jag för honung går inte ner. 
Han och Nikki skulle visst komma hit på söndag så skulle ju va bra att va frisk då 
och inte smitta dom. 

Snart börjar The voice!!! efter det blir det nog en film eller två kanske tre
de märks när jag däckar :P 

Annars blir det nog en lugn helg för min del helt och hållet
för på måndag då gäller det. 
Visst förkyldning går väl men inte så här hängig då orkar jag ju inget. 


Han är ju för söt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0