Städ dag

Vakna och tänkte ställa larmet xD 
men kom på då att de va helg fortfarande så somna om. 
Sen kom mamma in typ direkt efter jag somnat och frågar va man vill ha till frukost, kände ingen smak så tog lite te för halsen bara. 

Åkte till morfars lägenhet och städa/fixa lite med mamma :) 
och innan det så blev det ju självklart en sväng till hennes affärer hon ALLTID åker till på helgerna x) 
men helt okej tog inte så långtid som de brukar (Y)

Innan vi drog hem så hälsa vi på mormor och där va ju också morfar 
så det blev lite fika och snack :) inte allt för ofta jag träffar mormor :/ 
men hon blev jätte glad över att se mig, prata mycket med henne nu 
och fick en puss på kinden innan vi skulle gå ^^ värsta söt! 

Hann typ komma hem och sen byta bil
för skulle hänga med Kalle till Motala en sväng, plus fixa nytt busskort xD 
skönt att ha det klart och sen är det aldrig fel att dra iväg en sväng och göra något kul 
än att sitta hemma. 

Nu blir det att krypa ner i sängen och försöka sova så gott det går
så man orkar med hela dagen imorgon me.

Men ännu en kul helg med trevligt sällskap (Y)
plus att jag fick träffa någon ja saknat bra länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0