Teeeeeeeee (Y)

Rätt lång seg dag måste jag säga. 
Morgonen börja ju as bra menar ja -.-' 
Stod och vänta på bussen som vanligt och grannen åker förbi och frågar om jag vill ha skjuts till Skänninge för han skulle dit, ja säger nae tack ska inte åt det hållet
men tack en då. 

Sen efter ett bra tag efter och jag känner att näsan börjar rinna och fryser så
undrar man vart bussen tagit vägen. 
Jag ringer ett nummer som finns på busskuren och det funka inte så tar det andra bredvid 
och där skulle man vänta i kö :O ALDRIG! 

Så ringde  mamma och sa att inte bussen dykt upp och att jag inte får tag i någon. 
Men pappa skjutsa in mig till jobbet :) 
Alla verkade as trötta idag speciellt då på slutet av dagen 
jag höll på att somna x) 

Hur som helst idag åkte jag buss hem faktiskt :P
men hörde av mig till Bea och kolla om hon hade lust att umgås lite innan min buss dök upp. 
Dessutom så är det långtid att sitta själv och bara glo. 
Det ville hon så åkte dit och snacka lite :) <3
Sen följde hon mig till busshållsplatsen tills jag skulle hem.

Mycket mer har inte hänt under dagen. 
imorgon får jag väl se hur det blir mot kvällen, skulle vilja dra ut eftersom det är superweekend och det betyder gratis inträde för dom som är me på listan (Y)  ska försöka få med mig någon/några tänkte ja.
Annars får det väl bli mys någonstans, motala kanske ? <3

Nu ska jag dricka massa te så jag slipper förhoppningsvis ha ont i halsen tills imorgon 
blir så seg av det och man känner sig redan hängig med den jävla näsan man har till och från :/

Seriösa egot är  framme igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0