Första dagen avklarad

Nu är jag på banan igen, eller ah det går sakna men framåt x) 
Första dagen på jobbet :) trivs redan och alla är super trevliga! 
Kommer vara där i tre veckor, som vanligt så springer väl dom veckorna iväg
så inom kort sitter jag hemma igen och söker jobb -.-' 

HOPPAS JAG INTE!!! 

ska kolla jobb medans jag är där och försöka söka så många jag kan 
alltså som låter vettiga och så. 
Kan nog ta va som helst för att slippa sitta hemma och ruttna varje dag. 
Måste komma ut och känna på vuxenlivet eller va man säger 
visst det gör jag nu men det är tre veckor sen då 
jag vill ju vidare. 


Blev en sväng till solakuten, känner mig så blek och blää 
sen jag va sjuk. 
Skulle tagit tåget och bussen som vanligt men fick skjuts av Ivansson :) 
skönt att inte behöva åka tåg och buss för en gång skull. 

Imorgon ny dag och ny energi och jobba ännu bättre (Y)

Kände att jag ville ge mamma något 
som ligger hemma och mår blää 
och det är ju alla hjärtans dag imorgon så varför inte godis hjärtan till världens bästa mami ^^ 

Nu sa hon till pappa att det va till dom från mig 
men lika bra han skulle väl blivit putt annars xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0