Börjar bli trött

Jaha och hur många gillar vinter ? 
och bara älskar kylan ? 

INGEN precis så snälla vår vår vår ge mig vår!!! 
går ju inte använda nya jackan i det här skit vädret -.-'  fan ska man köpa en jacka för om det aldrig blir den årdtiden liksom. 
Kommer seriöst gråta om det är så här på min 22 års dag 
det får de inte va då vill ja ha lite sol me och inget jävla blask och kyla. 

Men förutom det så har jag haft en bra dag på jobbet :) 
och fått röra på mig i stort sett hela tiden 
men det är så det ska va, hatar att bara stå och inte ha något att göra.



Va så hungrig innan jag skulle med tåget så gick in på pressbyrån för att köpa frensch hotdog 
as gött som vanligt men bara det att det läckte som typ alltid i botten, fast där är det ju papper runt så det kvitta ju men sen sprack brödet helt så de droppa på jackan och ärmarna :(
blev så jävla irriterad, va ju inte första gången heller haha
för den va värre, gick på Dacke då 
köpte en frensh hotdog och hann gå till matsalen eller ah utanför gympan där och spiller hela skiten på jackan, det rann ner på dragkedjan plus att jag hade öppen jacka så fick på tröjan YES!  då stank det vitlök kan ja lova
Men men skitsamma.

Tog fel tåg till Mantorp, tolv över fem  
bara det att bussen kommer inte för ens en minut över sex 
så satt och frös ett tag tills jag fick ett sms på mobilen 
där det stod tänkte fråga om du ville ha skjuts ?  Klart ja ville va fan frös ju!! 
så fick ännu en gång skjuts hem av en riktigt snäll prick :D

När jag kommer hem så har jag ett brev från tandläkaren på sängen 
jippi (Y) usch så dit ska jag nästa vecka och det skulle tydligen ta cirka 45 min :O 
inte nog med att jag hatar att ligga i den där stolen och känna lukten av tandläkare 
men ska va där i 45 minuter me, aja det är bara stå ut om man vill ha fina tänder hela livet ^^

För övrigt har jag en katt bredvid mig
som nyser och låter väldigt högt när han sover x) 
men börjar bli rätt van förutom hans tuttande i sömnen 
eller ah det låter så iaf 
riktigt störande ljud kan ja lova -.-' 

Men till slut somnar man iaf 
tur det annars hade man inte orkat något dagen efter direkt. 

Hitta någon fin bild som vanligt på datorn 
med nya vår jackan som jag vill kunna använda typ NU!
En blå i år fick det bli, aldrig fel me lite färg 
än alla svarta jag har :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0