Hes ? ja så går det xD

Fredag -
Tog bussen till jobbet som vanligt. 
Dagen gick rätt fort, hade något att göra hela tiden 
förutom kanske sista fem minuterna som va kvar innan jag sluta. 

Sen blev det solakuten innan tåget hem. 
Kalle hörde av sig och undra vad ja gjorde 
och sen att han skulle till en polare i Mantorp, så han kunde vänta på mig tills tåget kom
värsta snäll :) 
så ännu en gång skjuts hem (Y)  Snackade om va vi skulle göra på kvällen 
först snacka vi om bio men den som verkade intressantast att se gick så sent så blev inte av, men åkte iaf hem och gjorde i ordning mig lite, slängde i mig mackor och oboy. 
Sen ringde jag Kalle och sa att han kan åka. 
Alex ringde och ville ses så åkte till Mjölby för att hämta upp henne ^^ 
Blev typ först Max för dom skulle köpa cola xd 
sen blev jag och Alex sugna på Pitch så drog in dit en sväng men först träffa vi en polare till Alex. 
Va inte den roligaste kvällen och inte den tråkigaste heller men vi fick iaf något att göra 
plus man träffar alltid någon man känner ute hur som helst :) 

Sent som fan åkte vi till donken i Mjölby, skjutsa först hem Alex för hon va inte hungrig x) 
satt där och chilla bra länge med Kalles polare trevligt trevligt eller ? xD

Aja dimma hela vägen hem läskigt men det gick bra. 
Kom hem vid halv tre och tänkte sova 
men fick inte för en jävla MUPP skrev hela tiden ;) 
till slut så gav han sig och då fick jag min sömn.
Skippa västen sen, den va bara jobbig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0