...

Skippar snacket om mitt äckliga virus jag fått i kroppen 
eller va det nu är och hoppar över till min träning istället. 

Har ju snackat om att jag ska börja träna igen för att jag mår som bäst då
helt ärligt! 
Men nu har jag tre eller kanske mer saker att välja mellan så just nu vet jag inte mer än träningen självklart. 
Hmm... ska dra till Träningsstudion och höra med dom va det finns för olika pass där 
och kolla va allt kostar me. 

Blev väldigt sugen på att testa olika grejer
plus kör man olika pass så blir det inte så enformigt och det är alltid kul att testa något nytt :D

Direkt när jag blivit frisk ska jag börja praktiken och sen någon dag då när jag slutat 
så får ja dra dit och höra lite med dom innan jag måste med tåget. 
Kommer må så jävla bra när jag har börjat träna igen plus andra pass också!

Förhoppningsvis så slipper ja va sjuk så ofta 
och man får mer energi, käkar bättre och i stort sett inget socker sug vilket är hur bra som helst (Y) 
kommer känna mig som en helt ny människa med nya krafter. 

Visst att min mamma har sagt det flera gånger
men nu när vännerna börjar bli oroliga och reagerar så pass
då kanske man ska börja försöka och tänka lite mer på sig själv. 
Börja stressa av och inte tänka så mycket på allt runt omkring som egentligen inte rör mig ett skit 
men jag har alltid varit en sån person som bryr mig mer om alla andra än mig själv, speciellt vänner och familj har alltid gått före. 

Om jag nu lägger allt på praktiken dom här veckorna jag är där 
och sen kör fullt ut på träningspassen då borde det bli bättre :) tar hand om min kropp och sen hittar något som gör att jag stressar av (Y) 



Jag vill börja nu direkt så gör mig frisk
och låt dom här veckorna som är kvar gå fort



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0