va händer ?

Vakna och va igentäppt, så fick gå upp och snyta mig 
men det gick inte så tog nässpray. 
Just nu försöker jag att andas som man ska men det är inte det lättaste. 
Dessutom fick jag näsblod förut och så spottar jag blod nu :/  det låter inte direkt as bra 
det här men jag överlever (Y) 

Bara gilla läget och just nu så smittar väl jag och mamma varandra hela tiden 
fram och tillbaka kontstant -.-'  lär aldrig bli frisk på ett bra tag känns det som 
men det hoppas jag för jag skulle ju börja träna :(  

Aja vet inte va som händer ikväll än 
kanske bara blir att va hemma sådant som märk. 
Nu ska jag käka kladdkaka som mamma gjort precis 
den är så äckligt god ^^ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0