Fika :)

Frös ihjäl när jag väntade på bussen imorse
va så äckligt jävla kallt ute idag.
Fått en sådan där härligt muskelknut eller något liknande, stor knöl på axeln i alla fall :/ 
bara man nuddar den eller försöker masera ut den så gör det ont i fingertopparna, så fick röra på mig lite extra mycket idag för att inte få allt för ont. 

Där emot har jag just nu rätt mycket att sy -.-' 
fick ännu  något idag att göra SKIT KUL   ja som älskar att sy (Y) 
aja det blir säkert bra resultat.
Sist stack jag nålen i nagelbandet och idag blev det ett streck eller va man ska säga på handleden 
fråga mig inte hur ja lyckas men helt enkelt så är väl inte sy någonting för mig kanske då.


Slutade halv tre, tog tåget till Linköping med Bea och mötte upp Mimmi för att sedan fika :) 
Kolla runt lite på stan innan och så men hade inte ett öre till ahh shoppa direkt så 
fick kolla på när Bea letade efter något snyggt att köpa :P

Åkte tåget med Bea till Mantorp 
medans Mimmi stanna kvar i Linköping. 
Blev bussen hem, käka lite och så :) 

Börjar redan bli trött så gosar ner mig lite vid Sotis
och myser (a) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0