Gott Nytt Jävla År !!!

Torsdag -
drog ju med mig Johanna på lite shopping i Norrköping ^^ 
jag som älskar kläder och ännu mer när det är REA 
hade ju väldigt svårt att gå ut från New yorker 
och eftersom Johanna inte hittade något första gångerna så hittade ju självklart jag något varje gång vi gick in där haha så ah xD kändes ju lite så där. 


Hittade uggs, så jätte mysiga ut 
för 99 ett par som håller dessutom
men ja hoppa över det, ångrar mig stort för i lördags va de as kallt och likaså idag 
så om dom finns kvar så kanske ja drar dit snart igen och köper dom
innan vintern är över, fast hur som helst har ja ju ett par tills nästa hihi :P


Iaf innan vi skulle dra till tåget så ville Johanna dra och käka kycklingkebab 
på ett ställe där hon och Tim brukar käka. 
Ja offra mig x)  och ja säger bara så här 
sur filmjölk fick ja på min kebab. 
Jag tog nämligen vitlök dressing på mitt för ja gillar vitlök 
men aldrig mer de smaka SUR FILMKJÖLK, så drack upp min cola tog lite av pommesen 
sen gick vi.

Sov i mjölby :) <3

Fredag -
väcktes halvt av att Bea ringde 
men de gjorde ingenting för fy fan va glad ja blev :D
hon va ju hemma helt underbart !! 

Men först av allt drog ja och sola
sen en sväng till bolaget 
och sen hem till Johanna hämta alla kassar plus väskan xd 
tåget till Bea och bara mysa galet gjorde vi och massa massa kramar <3 

Såg på lite videos och bilder från Tyskland me :) 


Lördag -
NYÅR !!!
vi gick upp, gjorde i ordning oss ( iaf Bea ) x) 
tog tåget till Mjölby. 
Hon åkte till ödet och ja gick till Lizandra <3 :) 

Kom dit, slappa lite i början kan man säga 
och sen blev det att fixa sig till kvällen. 

Hade på mig ett riktigt party linne 
glitter, mönster och genomskinligt me lite öppet vid ryggen
har tyvärr ingen bild på det men fint va de och sen svarta jeans. 

när folket kom drack vi lite och käka gott tillsammans :) 
Hade en riktigt bra nyår  
med underbara vänner <3  dock ingen nyårs kyss i år heller men va fan
ja älskar kramar och det fick ja massor så ja är nöjd ^^ 


Vi va lite här och var på slutet x) 
en del bara försvann :O 
men men haha vet att dom mår bra och de är huvudsaken.
Decka hemma hos Lizandra klockan fem halv sex
i soffan och Coscos på andra sidan av soffan xD 

Kan säga att vi va smått sega allihoppa dagen efter 
äckligt jävla bakis va man usch -.-' 
så det blev tv/film typ hela dagen/kvällen 
förutom cidern ja tog direkt när ja vakna och börja diska. 


Ännu en mysig helg med Lizandra <3:* 




bara för att vi hade så bråttom ut innan tolv slaget 
så vi glömde champagnen xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0