Haha Bo ko xD

Åkte till Ladan som vanligt där ja "jobbar", sen blev det en sväng till Af 
hämtade lite papper och så :) 
Sprang till tåget direkt efter så jag slapp stå och vänta på nästa efter (Y) 
Innan ja tog bussen till brorsan och Nikki så gick jag till stan och kolla upp en frisörsalong för att fråga
om mina "vackra" händer med svart hårfärg på som troligen får blekas bort eller ah jag vet faktsikt inte 
riktigt störande -.-'  hon hade iaf inget att komma med som förslag så det får väl sitta där då.

Sen så drog ja som sagt till brorsan och Nikki för att baka lite
och inte nog med det så hade ja sådan tur så ja fick mat me ^^ 
Alltid lika kul att umgås med dom :D

Det ska jag se till att vi gör oftare, kan va skönt att komma bort lite me.
Snart börjar jag och Nikki träna också, ska bli riktigt kul 
är as taggad faktiskt!! så det är bara att köpa gymkort och köra hårt :P


Nu blir der så mycket som 
lite knäckemackor och oboy framför något jävligt roligt program 
med mami <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0