Hårfärg tjeck (Y)

Inte hänt allt för mycket idag
gjorde klart mina byxor ÄNTLIGEN
tog en jävla tid med massa stickning överallt. 


Fram och bak bild! 
ett par bruna byxor med svalor på
resor o midjan :)



Fick veta att jag slutar där på fredag
och börjar med någon slags praktik på Af. 
Jag tar det ja får orkar inte sitta hemma och glo varenda dag. 
Men jag tror det blir helt okej och dessutom får man förhoppningsvis bra referenser
och det är aldrig fel sen när man fortsätter jobbsökandet :) 

Blev en sväng till solakuten med Kitt <3
och sen drog ja själv ner till "stan" mötte Bella och Joline tror jag hon heter 
så dom hängde med mig in på Willys för att köpa hårfärg :)
Trött på att det inte är helsvart så nu jävlar ;)

Kom hem för ett tag sen
har åkt lite bil och käkat på donken :P 




Imorgon är jag ledig så det blir att dra upp vid halv nie
fixa sig lite mer än vanligt och åka med pappa :) 
sen slänger han av mig i Mantorp så ja kan ta tåget till Linköping och fika med Mimmi <3
Dock ska vi ses vid lunch så jag får gå på stan ett tag innan xD
men det gör inte mig något, och sen en munk skulle sitta fint 
munkarna med nötter och choklad grejs på fy fan va gött det är 
och det värsta är att varje gång ja går förbi så måste jag köpa en :O 
likadant med negerbollar xD INTE BRA MEN MUMSIGT ÄR DE!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0