Peppar peppar

Bambi på hal is hela dagen xD 
va ju rena is gatan uppe vid bussen och där jag är om dagarna på ladan 
ska vi inte snacka om. 
Samma grind varje dag men lika fort gled ja bakåt hahah sjukt halt alltså :O 

Inte hänt allt för mycket 
gjorde bort mig totalt på morgonen x) men aja kan inte ro för att dom har exakt samma röst och nästan lika långa. 
Träffa bertilsson idag me trevligt som alltid :)

När ja skulle med tåget till linköping så stötte ja på min efterlängtade BEA <3333!!! 
ja va tvungen att hoppa på tåget och hon skulle iväg så hann inte direkt snacka, men en kram fick ja hihi ^^ 

Har precis fått i mig några knäckemackor och oboy (Y) 
Sotis ligger bredvid och sover, snorar än lille plutten <3
men han är katt
det enda han gör är skiten, äter, sover 
ungefär så ser hans liv ut, gosar me då men ah iaf 
så han kan ju ligga och snora hur länge han vill, när ja tänker efter så 
va gött de skulle va om man va katt, inte bry sig om något (Y) 

Aja man kan ju få drömma lite :P 
ett liv utan bekymmer och allt sånt där som tar onödig plats i huvudet
inte undra på att man har huvudvärk i stort sett  varje dag
och migrän om de är riktigt illa ibland. 


Härligt att telefonen ringer precis när jag får kramp i benet xD
slängde mig på sängen och snacka lite skit med Bea <3 
är aldrig en paus i dom samtalen vi har inte haha :P 

Inte helt säker på hur det blir imorgon än 
men sola ska jag nog göra iaf 
sen skulle Tallqvist höra av sig <3, så får se va som händer helt enkelt :) 


Avlsutar det här inlägget med att säga tack till Mimmi 
som fixat min header ( igen ) (a)  
känns bra nytt och fräscht på ett helt nytt år ;D

Så nu kryper ja ner med lilla plutten
kan ju hoppas han inte snorar allt för mycket på mig 
men tror nog de är rätt lugnt, för han har somnat (Y)
älskar dig kissemiss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0