Hmmm...

Har inte mycket att blogga om idag. 
Min huvudvärk har precis släppt lite (Y) men känner att jag är seg efter alla ipren ja fått i mig på dom här dagarna jag mått illa. 
Skulle tro att det hänger ihop med mensvärken :/  därför de inte direkt går över. 
Hatart byter gärna med någon som inte lider av migrän!

Kollat på film hela dagen typ, gosat med Sotis me :) 
Just nu så känner ja för att ta något att käka så det blir nog göra i ordning något litet. 
Sotis är på ingång hör ja haha han sjunger som vanligt opera xD 

Imorgon är det måndag och det betyder att jag ska upp klockan sex igen -.-' 
och inte bara det utan sy fy fan va ja är trött på tråd/nål och symaskinen kan ju fan fara åt helvete eller något.
Ska iaf aldrig sy ett enda plagg när ja är gammal, för det har ja gjort tillräckligt nu. 
Vet inte om jag har nämnt det här förut men om ja inte gjort det så ska ni alla veta som läser det här att Hanna Lundgren alltså jag har gjort snart 7 plagg till barnen i Lettland, för mig är det kors i taket.
Kisse miss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0