Lite kort om helgen då och så ... ^^

Fredag -
sluta tolv, sen ringde jag bea <3
efter det mötte jag henne på station för att sedan dra och sola ^^  SKÖNT! 
Va as hungrig så vi gick till KEBABHAUSE och käka :D
Bea lade ut en bild på facebook och skrev gissa tallriken för att se hur många som hade rätt, för hennes va lite nyttigare än min xD men en del känner fan inte mig tillräckligt tror ja.
Om man känner mig riktigt bra då vet man utan problem
vilken tallrik som är min;)
Aja tog tåget till mantorp hem till henne och lämna väskan och så.
Ja hade tänkt att dra hem en sväng med sista bussen och hämta lite grejer för va sugen på utgång
sen ta bussen tillbaka, men när vi satte oss på bussen ( Bea hängde me ) så snacka jag med buss nisse 
om vilken tid bussen kommer tillbaka
visa sig att den andra åker inte tillbaka utan direkt till skänninge -.-' 
Så det blev för krångligt, hoppa av vid city och gick en promenad hem till Bea igen (Y)
eller haha gick vi dansa/ hoppa xD vi är lite som vi är 
is va det me så kunde ju göra massa roliga steg :P

Men det blev i alla fall att käka lite sen 
och börja leta kläder :O 
ja som inte hade typ ett skit med mig fick låna ett par baggy jeans av Felicia ( Beas syster ) 
hade med mig ett par tajta jeans men ja kände bara nae går fan inte röra sig i dom på dansgolvet om ja ska kunna släppa loss riktigt som ja brukar, hon sa att hon inte använder dom så kunde ja ha dom fick jag behålla dom
och det kunde ja ju så ett par nya jeans AWESOME (Y)
inte nog med de så låna ja ett linne av henne me, riktigt snäll tjej :)

Innan vi skulle dra till tåget så börja vi dansa framför spegeln
och kom på värsta dansen hahah
tänkte spela in det men filmkameran ville inte så blev inget.
Där emot så tog vi en utgångs bild riktigt snygg ;) 


KÄRLEK!!
Missa de tåget vi skulle me men tog det efter
som tur va så va det ingen kö.
Träffa min pingla där och alla dom andra som skulle fira Adina :)
Dansa med dom typ hela natten, hade as kul. 

Nykter utgång med Bea
och hon sa till och med att det va den bästa/roligaste utgång hon varit med om 
så det blir fler gånger lätt <3<3 
båda hade as kul och skit trevligt (Y) 

Kom hem kolla på romantisk komedi och käka chips me dipp (a) 
sen somna vi båda. 


Lördag -
vakna av ett sms av Ralle 
sen somna jag om igen x) 

Efter ett tag vakna jag igen och va törstig och sen gick ja på toan,  när ja va tillbaka 
så såg ja att Bea va borta så hon va me uppe. 
Blev lite frukost rostade mackor och oboy ^^  MUMS! 
sen hörde jag av mig till Johanna och sa att jag kommer gärna till henne på kvällen
och sover där och myser med henne och Jenny <3(a) 
så det gjorde jag, låg i soffan hela dagen med Bea och Felicia kolla på lite av reprisen från Waterwörld där brorsan va me för de hade dom inte sett. 
Lite senare sen mot kvällen åkte jag till Mjölby :) 

Vi fick smaka Jennys lch paj tror jag det heter xD 
gick att käka med jävlar va man sakna det där söta som det är i vanlig blåbärspaj 
helt okej med kesella till som jag och Johanna hade 
Jenny körde me bara grädden hon :P

Kollade på gladiatorerna, vilket dom brukar göra tydligen x) 
ja där emot har inte kollat på det sen bara en gammal är kvar Hero, men men helt okej att offra sig för när man kollar med fler :) 

På natten sen blev det film 
kommer inte ihåg va den heter men rolig va den i alla fall :P 
Ja blev as trött, Jenny åkte hem 
och vi slängde in lite i tvätten som ja skulle ha typ lakan och allt sådant skit. 
Det tog sin tid tills allt va färdigt men ah sen vid tre kanske klockan va 
då somna ja. 

Söndag -
vaknar av att telefon ringer som vanligt -.-' 
gissa vem det är då ? mamma så klart haha <3  pappa och ja kommer och hämtar dig vid halv två/två 
ah okej då vet jag säger ja och lägger på. 
Så ställer larmet ifall jag skulle somna om 
men då ringer hon när ja halv sover och säger du kan komma ut nu 
som vanligt då säger en tid och sen blir det inte så en då. 
Åkte hem och käka lite, kolla på film och sen börja man må illa och fick huvudvärk bara så där 
tog en ipren och somna vid åtta, vakna från och till en gång vid tie sen ungefär ett/halv två kanske 
sista gången innan larmet vid fyra/fem  
usch va så äckligt pigg när ja vakna men mådde fortfarande illa. 

Strunta i det och gick upp 
fixa mig drog upp till bussen. 
Kan inte säga att jag mått helt okej hela dagen 
det är något som spökar i kroppen 
men så länge jag inte spyr eller så 
så går jag till ladan och gör mitt bästa.
Blev en sväng till solakuten
tåget till Linköping, möta Nikki för att fixa träningskort
men de va inte öppet så får göra de en annan dag.
Hon drog hem och skulle ut med hunden, ja tog buss till ikano för att möta
Kitt, Mimmi, Jennie och Pao :) 

Gick där lite och sen åkte vi en sväng till city gross
för att Jennie skulle handla hårfärg :) 
vidare till Kitt och där käka vi korv och ja och Pao tog kräftor efter me :P 
Innan ja och Mimmi skulle hem så hann vi med en fika/slager spelet hos Emma (Y) 
Den här gången fick jag åtta kort så det går framåt ;D 
Simon skjutsa hem oss lite senare sen så slapp ta tåget/bussen hem. 

Nu har jag duschat och käkat lite. 
Haft Sotis i knät ett tag tills han börja bli jobbig så ja skulle bära bort han 
men han höll fast så ut med klorna direkt och gled på benet 
svider gött nu innan man ska försöka sova xD

Borsta tänderna, hämta vattenflaskan eller ett glas vatten 
innan ja somnar så jag slipper göra det inatt 
och vaknar törstig :) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0