Livet är inte lätt alla gånger

Tog buss/tåg buss till ladan
gjorde det ja skulle som ja alltid gör. 
Sen hämtade pappa mig vid halv tolv för att jag inte kände mig så där as kry 
och hade inte orken att gå runt i Mjölby tills bussen kommer vid tjugo i fem. 
Åkte först och hämtade min laddare hos Johanna :) 
sen hem och käka lite, skrev till Af och lite så. 

Tompa ville att ja skulle hänga me till ikano 
men gick inga bussar så de sket sig -.-' 

På tal om potatis så är ja så jävla trött på singel livet! 
vill börja dejta igen
försöka hitta nya ansikten och förhoppningsvis trevliga människor. 
När de blir har ja ingen aning om 
för just nu så tänker ja bara på en person
tänker inte säga va han heter men kan iaf inte sluta tänka på han(a) 
plus att ja inte riktigt kan komma över en annan så 
ah kaos i huvudet gärnan har fullt upp tro mig xD

kärlek kan va de bästa som finns 
men de är som mest intressant när man måste kämpa för att vinna 
den personens hjärta :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0