Men varför just där för ?!

Gick upp och va as trött som alltid varje morgon. 
Fick i mig lite frukost och packa ner käket, pengar och ah allt jag behöver. 

Det va svinigt kallt idag och igår 
halt som fan också så man höll på att halka 20 gånger. 

Va på värsta humöret idag, hela dagen 
förstår inte att folk orkade med mig riktigt xD 
men men alla har vi våra dagar :P


Blev klar med dom här
ett par orange/gula med blommor på
ehm.. ja sa spark byxor utan fot till mamma 
ser ut som de men inte alls så mysigt tyg för att de skulle va de.
Men det är iaf ett par byxor med hängsle och resor nertill :)

Mitt sjätte plagg tror ja (Y)  det går framåt iaf



Sen drog ja och sola :)
gick ner till "stan"  och kolla ifall det fanns något trevligt folk där nere
stötte på Anna! <3 inte varje dag så krama om henne sen snacka vi lite bara innan hon gick vidare. 
Fick ett sms av Kitt och det visade sig att ja gick förbi dom på fiket xD 
kändes ju lagom snällt så där haha. 

Satte mig där och chilla lite, köpte en chokladboll ^^  fast den smaka som havreboll 
men en då den slank ner iaf :P 

Lite senare sen så drog ja mig mot tåget med Mimmi 
hoppa på bussen och sen hem :) 


Just nu försöker ja hitta bussar som går mot Netto 
just nu är de för långt och kallt att gå från station på morgonen. 
Men inte en jävel vet va den busshållplatsen heter så lär väl få gå en då -.-' 

Ska kolla va det står på den där skylten imorgon direkt när ja går förbi 
så skriver ja upp de i mobilen, sen kolla bussar (Y) 


Nu blir det mys me Sotis och sen kolla om ja måste fixa käket
tills imorgon eller om mamma redan gjort det åt mig (a) <3 


Nahe god natt då 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0