Huvudvärk blääää

Blogga inte igår på grund av att jag inte hade något nät, det bara dog
vilket det gör ibland. 
Men hoppas på att brorsan kommer hit snart någon helg och fixar det åt mig :) 
Kanske till och med uppdatera datorn, den börjar bli rätt seg. 

Har haft huvudvärk sen inatt så blev inget att åka till Lizandra idag :/
men åkte en sväng med mamma till mormor/morfar och hälsa på. 
Mer orkar inte jag idag, det blir lugnt 
film och chips ^^  mys med familjen!!  aldrig fel 
dock blir det väl bara ja och mamma eftersom pappa är ute i garaget och grejar x) 
men måste säga att det är rätt skönt att va hemma ibland och bara va :) 

Fast jag ville verkligen till Liz idag men inte så kul när man har huvudvärk 
och dra iväg i huvudtaget då :/   då är der faktiskt skönast att va hemma och bara ta det lugnt. 


Färga ju håret igår hos Anna banna ;) 
det blev ju SVART dårå!! 
jag är nöjd och det verkar som dom flesta tycker det blev snyggt ^^ 

till och med mamma sa att det va dö snyggt ;O
det är verkligen kors i taket, hon va så sjukt emot det från början. 
men men nu är det gjort och det känns as bra (Y) 


Har inte fattat riktigt än att jag har svart hår 
för varje gång ja går förbi en spegel så går ja tillbaka och kollar igen xD 
det kommer nog vara så ett tag framåt. 

Min nya vår jacka :D lång och skön (Y)

Lördags mys med Sotis <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0