Nål jävel!!!!

Inte den bästa dagen direkt, allt har bara gått åt helvete kan ja säga. 
Dessutom så fick jag en nål i fingret eller ah nagelbandet :/  gjorde äckligt ont. 

Det är inte min grej att sy alltså, inte kul för fem öre
nålar i fingret, trä en symaskin tar ju år ibland -.-'  vill bara att tiden ska springa iväg så fort jag är där. 
Ett riktigt jobb tack!! skulle sitta bra just nu kan jag känna.
Sen har jag varit trött hela dagen, eller ja är alltid trött på morgonen
men idag va det överdrivet jobbigt. 
Somnade ståendes på tåget till Mjölby, sen inne på pressbyrån i väntan på bussen. 
Inte nog med det bussen till ladan me xD  med andra ord va jag sjukt trött 
kände mig som en zombie och ja funderar på att kolla upp mina värden snart 
kolla så jag inte har åkt på järnbrist. 
Hade det väldigt ofta förut så det skulle va träligt att få det igen. 
För det första äckliga tabletter och man mår illa av skiten har ja för mig. 
Vet inte men tror det är rätt vanligt att man mår illa av dom flesta tabletterna som man ska bli bra av. 

Ae skitsamma kollar upp det när jag har pengar 
nu hämtar jag en energi kaka ^^  eller va man ska kalla det xD nyttigare än det jag brukar stoppa i mig iaf x)
Inte bästa bilden men en ny iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0