Så är det

Slutade tolv i torsdags, riktigt skönt (Y)
blev solakuten med Jonna :)<3
och sen fika på det med brudarna på skånska. 

Skulle ju vidare till Lizandra sen men blev istället hem till Emma. 
En as trevlig tjej kompis till Jennie :) 
så jag,Pao,Mimmi och Jennie åkte dit
spelade schlager kortspel och ja som älskar att sjunga fick låtar ja inte ens kunde 
as kul eller inte -.-' 

men men va fan skratta åt det hehe och hörde på dom andra som sjöng xD
Senare sen kom Coscos också och lyssna på våra fina röster ^^ 

Hände inte så mycket mer än att alla drog hem förutom jag. 
Fick sova över där på soffan, jätte snällt av henne måste jag säga
eftersom att ja kunde inte komma hem på något sett 
och ah Lizandra visste inte när hon kom hem så kände att ja kunde lika gärna va kvar där 
när hon en då sa att ja fick de liksom :)

Det kändes lite komiskt/konstigt bara
för att hennes kille är min brorsas polare xD 
fast han är as snäll så inga problem så men en då haha


Idag har jag typ bara vaknat, käkat frukost
suttit framför tvn hemma hos dom 
och sen tog jag tåget till Mantorp vid fem tiden. 
Eftersom det va röd dag så gick det ju inga bussar
vilket jag kom på sen, så fick ringa mamma och be henne komma till station i Mantorp (a) 

Nu har jag myst med Sotis
och kollat på The voice med mami <3
va väldigt sugen på att stå där på scenen kände ja
fan alltså ja måste försöka hitta någonstans där man kan åka och sjunga
visa va man brinner för liksom, höra va dom/den tycker om rösten. 

Man måste ju ta chanser här i livet
annars kommer man ju ingen vart, eller hur ? 

Idol ja menar va fan ja blev sjuk på natten 
fick feber och tappa rösten :O 
jävla otur för ja ville verkligen dit
och när ja har modet nae då blir man sjuk -.-' 

Aja får hitta något annat att söka till 
eller bara åka till kanske. 


Nu blir det ta en ipren och dricka vatten på det
försöka sova och va relativt pigg när mamma kommer och väcker mig imorgon. 
För mår ja bra så hänger jag me henne till Linköping :) kan bli mysigt ^^ 

Sen tar ja tåget till Lizandra <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte bra att sola solarium.

2012-01-08 @ 21:34:03
Postat av: Anonym

störande när man inte skriver namn!

2012-01-09 @ 21:14:00
Postat av: Sofia

okej, där har du då!

2012-01-10 @ 13:47:28
URL: http://sofialondon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0