30 Mars

Det blir nog som jag trodde
inte alls mycket bloggande med andra ord, har annat att göra. 
Dessutom skriver jag bara om va jag gör under dagarna. 
Började med det här på grund av att jag inte hade något att göra, bara satt hemma och ruttna dag efter dag. 
Får se hur ofta det blir.
Nu är det iaf helg och jag är as trött 
inte så lustigt när man håller igång om dagarna. 
Har tröttnat på att dra ut och festa, kan va trevligt någon gång så där 
men inte för ofta. 
Tänkte dra ut när jag fyller bara för att :)
Har precis kollat på några avsnitt från olika serier
ska väl sova nu tror jag, så man orkar upp imorgon också 
det klart är ju inte lika tidigt men är säkert rätt trött en då.
Mums (;  kollade på en film om SNYGGINGEN förut och han va barnvakt åt en familj
tänk om man hade haft en sådan som passa än när man va liten haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0