Chocken

Har precis kommit hem från Linköping nu
burit möbler och lite andra saker från morfars lägenhet till äldreboendet. 
Det blev något helt annat rum på bara en dag och han verkade tycka det va jätte fint redan idag 
så  det kan väl bara bli bättre och bättre för varje gång det kommer in mera prylar :) 

Skulle tagit tåg/buss till Malin men hon va tvungen att jobba över ikväll 
så blev tyvärr inget :/ 

På vägen hem så får jag ett sms av en polare som skriver 
det brinner på p liden :O  startar datorn direkt när jag är hemma och söker på aftonbladet
där ser man lägenheter i stora lågor och helt förstört verkligen. 
Läste om det och en flicka verkar saknas, då kommer paniken alltså 
fy fan så hemskt, hatar sådant där :( 

Jag hoppas verkligen dom hittar henne
och att alla andra klarar sig! 


Min kväll blir film och mys med Sotis
just nu sover han men vet att han vaknar senare sen :P 
Får väl kolla på Rosa the movie själv helt enkelt, kan jag nog överleva ^^ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0