Film hos mig

Nu när man inte har något jobb igen 
så blir det ju väldigt slappt första dagarna innan man börjar göra lite nytta här hemma och så. 

Men det gick skapligt snabbt en då, käka lite frukost och sen fram med dammsugaren
och efter det blev de sätta på radion på högsta och börja ta tag i disken (Y) 
När det va skinande rent på diskbänken och huset lukta/såg fräscht ut 
så blev det en varm och skön dusch :D

Senare sen mot kvällen kom Kalle hit och 
kollade på film :) 
vi kom fram till att i stort sett alla filmer jag har på datorn, har inte sett som man bara måste se :O 
igår såg vi först en disney rätt ny Prinsessan och grodan efter den blev de Fyra födelsedagar och ett fiasko 
den första hade han inte sett och den tycker jag själv är riktigt rolig och bra
men inte så konstigt kanske om man verkligen ÄLSKAR disney som jag gör :P 

Även fast man inte sett en del filmer på jätte länge så kan man vädligt många en då rakt av 
det märkte iaf  Kalle igår kan jag lova xD
Men det är tur att han inte är en av dom som blir jätte irriterade
när man snackar i filmer, då hade det aldrig gått att se film med mig haha. 

Så det blev film kväll här hemma med popcorn 
och sällskap av en snarkande Sotis i mitten ^^ söt som han är <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0