Seg fredag -.-'

Torsdag -
Inte ett skit mer än jobba hela dagen 
sen åkte jag hem och käka lite, gick och lade mig 
för att internet ville inte som jag ville och mobilen funka inte. 


Fredag -
Slängde på mig min fina vår jacka idag :D 
förutom det så va det en väldigt seg dag men vi fick tårta på jobbet 
för att någon fyllde år. 
Jag hade klarat mig utan för jag har aldrig direkt varit förtjust i tårta 
men päron tårtan va helt okej en då. 

Åkte hem och bytte om till mjukis, lånade mammas sköna stickade tröja me (Y) 
as skön ska sno den någon dag tänkte jag ^^ 

Idag fyller min kära vän Kalle år !! 
grattis till honom på 20 års dagen :D   har umgåtts med honom på kvällen 
så har grattat honom några gånger
första va imorse vid klockan sex haha alltid kul att va först av alla x) ^^ 

Så är det, händer inte så mycket mer ikväll 
ska kanske iväg en sväng till med Kalle innan jag slänger mig under täcket :P 

Imorgon blir det att dra in till Linköping med mamma och pappa
för att hjälpa morfar att flytta hans saker till äldreboendet där mormor också är. 
Han fick rummet bredvid henne så bättre kan det nog inte bli för honom :) 

Sen åker jag till Malin på kvällen och myser!<3
måste ta igen några år nu hihi :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0