Skiter nog i det helt tror jag

Jag vet att det inte har bloggats så där as bra nu på ett tag
men nätet verkar inte funka direkt så funderar på att skippa bloggen helt nu 
och facebook lägger jag nog ner med skulle jag tro. 
Har hört att man mår så mycket bättre utan 
och man har ju haft funderingar på det rätt länge att lägga ner det
för de finns verkligen inget bra med de. 

Så mycket man inte vill veta som står med där. 
Enligt mig är det i stort sett bara skit eller så får man veta exakt ALLT en del gör 
jag förstår inte grejen med att skriva ut så alla ser va det är man gör. 

Räcker med det man får veta/höra en då
framför än är väldigt sellan men sms går tydligen jävligt bra. 

Idag blir det att dra till Malin 
och hitta på något kul :) 
Riktigt fint väder idag så kanske blir att dra iväg någonstans
vem vet. 

Ska väl börja göra mig i ordning 
det vill säga slänga på mig något skönt och fylla i ögonbrynen :P

Imorgon jobb igen (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0