5 Maj

Igår blev det många promenader med Happy brorsan och Nikkis hund för er som inte visste det :) 
Men blev extra svängar för att jag glömde nyckeln och så där men vad gör lite mer motion än vanligt då haha :P 

När Nikki kom hem så toppa hon mitt hår en bit för det va så sjukt slitet. 
Sen blev det att handla inför TACOS på kvällen när brorsan hade tränat klart :) 
Alla tre va jätte sega eller jag och Nikki höll på att somna innan vi ens börjat kolla på filmen Expendables såg vi och jag bara längtar tills tvåan kommer på bio ^^ 
David och jag höll oss vakna men Nikki gumman gick och lade sig. 
Tog bussen hem till mitt lilla kryp in och somna direkt.


Filmen vi såg och där har ni riktiga män!

Idag blir det att klippa färdigt så det kanske blir lite frisyr av det hela en då. 
Jag hatar att ha den längden jag har nu och då måste man ju försöka få det att funka, i alla fall så man kan kolla sig i spegeln utan att säga fy fan varje gång. 
Ångrar mig så sjukt att  jag ens börja färga mitt hår från första början. 
Det va då det börja bli risigt/trassligt och sen gick det ju av en del gånger. 
Visst jag kanske har passat i färgerna men håret va som bäst när det va mitt egna blonda från gela första början. 
Saknar det och lär väl aldrig få tillbaka det om jag inte bara låter det växa nu och inte färgar det, så får man se sen va det är för färg som är utväxten nu när man slängt i så många olika färger. 

Vill inget hellre än att ha min naturliga blonda och det långa fina håret jag spara så länge. 
Så nu ska jag bara låta det va och toppa det någon gång ibland så förhoppningsvis läker det med tiden :)


Fint va det ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0