8 Maj

Vakna med migrän så va bara att ta en tablett, dricka massa vatten och somna om. 
Idag fick jag ledigt eftersom mitt möte på Af är klockan halv tre. 
Innan ja ska hit igen så blir det nog att handla lite :) 

Ringde vårdcentralen förut så dom kommer ringa upp mig precis innan mötet. 
Måste få en tid att åka dit, kolla varför jag mår som ja gör och det går inte att ha det så här till från när man försöker göra sitt bästa på praktiken. 
Så får väl se va dom säger när jag är där antar ja :/ 

Nu måste jag i alla fall slänga på mig något och fixa mig lite kanske så jag ser levande ut. 
Ikväll blir det lugnt eftersom migränen kommer och går.
Love it (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0