9 Maj

Vakna ännu en dag med sprängande huvudvärk :/ 
Så det blev att ringa praktiken och säga som det va och att jag ska ringa vårdcentralen. 
Fick en tid och det va bara att slänga på sig kläder och i med frukosten fort som fan x) 
Springa till bussen som vanligt och ringa pappa så han kunde åka mot Mantorp för att hämta upp mig. 

Det visade sig att jag inte alls har migrän i huvudtaget för tillfället i alla fall. 
Utan jag har sprängande huvudvärk konstant för att jag är så pass stressad och vet inte hur man slappnar av plus bihålsinflamation/slemhinnsiflamation så fick recept på näspray och en tablett men jag går hellre till min brorsa och blir frisk kanske till och med föralltid från huvudvärk/stelhet.  Mycket bättre att gå till någon som faktiskt vet och inte gissar sig tilll saker för att man ska få någon att köpa skit på apoteket. 
Jag och min brorsa satt och diskutera om kost och allt möjligt varför jag mår som jag gör och så vidare, så funkar det här och sen gå till honom ungefär tre gånger i veckan för behandling av spänningar och lära mig att slappna av så kommer jag ALDRIG ta emot någon slags medecin mer utan är det något så har jag min brorsa! 

Hur som helst blev jag sjukskriven den här veckan, så det blir att ta det lugnt
åka hem till föräldrarna och bara va :) 
Självklart göra ALLT som står på listan för att lyckas bli bättre me ^^ 

Önska mig lycka till :) för jag ska verkligen göra allt för att må bättre nu :D
Bara så ni vet ska man absolut inte dricka för mycket vatten 
det fick jag höra av vårdcentralen idag, jag säger bara en sak BULLSHIT!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det ju så att för att få bort VIRUS som en förkylning är så behöver man medicin.

2012-05-12 @ 01:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0