Sommaren är här och jag börjar bli skapligt brun i alla fall ^^

Antingen så lägger jag ner bloggandet helt som jag i stort sett redan gjort, eller så ber jag någon fixa en ny till mig. 
Har inte riktigt bestämt mig än men ni märker ju vilket det blir. *

Idag ska jag dra en sväng till Mjölby och träffa Alex en sväng :) 
plus snacka med dom på försäkringskassan. 
Sen när mamma har slutat jobbet så blir det en kort stund hos mormor och morfar :) 

Onsdag - Mjölby en sväng ännu en gång. 

Torsdag - Linköping (; kanske en sväng till Bea inte riktigt bestämt än <3

Helgen spenderas med Johanna :D
va på tiden kan jag känna för min del xd ska bli jätte kul i alla fall ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0